czwartek, 8 czerwca 2017

Spotkanie DKK - "Chowańce. Gwiazdy przeznaczenia" Adam Jay Epstein i Andrew Jacobson

21 października w naszej bibliotece odbyło się kolejne spotkanie Dyskusyjnego Klubu Książki dla Dzieci „Książkołaki”.

Tym razem rozmawialiśmy o książce pt. „Chowańce”, którą wspólnie napisali Adam Jay Epstein i Andrew Jacobson. Dwójka przyjaciół, wielkich fanów powieści fantastycznych oraz Gwiezdnych Wojen, postanowiła opowiedzieć o Chowańcach, zwierzętach posiadających magiczne zdolności, pomagającym swoim Zaufanym ludziom w ochronie krainy Bezkresji. Właśnie do takiej grupy trafia kot Aldwyn, zwyczajny dachowiec, dbający tylko o siebie. Od tej pory zaczynają dziać się niesamowite rzeczy, a Chowańce i ich Zaufanych spotyka mnóstwo przygód. Książka spotkała się z dużym entuzjazmem ze strony Czytelników naszego klubu. Podobała im się wartka fabuła i zwroty akcji, ale przede wszystkim postaci. Skylar, Gilbert i Aldwyn to drużyna pełna humoru i fantazji. Uczestnicy spotkania zgodnie stwierdzili, że „Chowańce” to jedna z ich ulubionych lektur. Oto fragmenty recenzji naszych klubowiczów:

W „Chowańcach” najbardziej spodobały mi się postaci i tajemnice. Super było to napięcie towarzyszące wiedzy o sekrecie Aldwyna. Podobały mi się rzekotki, most zdrady i sztuczki Aldwyna, chociaż ilustracje trochę psuły moje wyobrażenia”. Ewa

„W książce najbardziej podobały mi się tajemnicze szpiegałki oraz postaci, Gilbert i Skylar”. Łucja
„Podobał mi się cały wymyślony świat Bezkresji, rzekotki i przygoda w górach. Polubiłam też Gilberta”. Faustyna

Serdecznie dziękuję za udane spotkanie i zapraszam na kolejne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz